X
تبلیغات
رایتل
زمانی بود که یک موضوع را در موتور های جستجوگر جستجو میکردم اما نمی یافتم. به همین خاطر خواستم یک ویبلاک پر محتوا و خوب بنویسم
1393/04/22
چطور خشم‌ را مهار کنیم؟

انجمن روانشناسی آمریکا برای افرادی که بیش از حد عصبانی می‌شوند، توصیه‌هایی ذیل را پیشنهاد میکند:
یک نفس عمیق و طولانی بکشید، تا احساس کنید که هوا قفسه سینه‌تان را پر می‌کند.
با انجام ورزش سبک یا تمرینات کششی، یا حرکات ملایم یوگا به خودتان آرامش دهید.

...
چشم‌های‌تان را ببندید و چیزی را که برای‌تان آرامش‌بخش، لذت‌بخش و خوشایند باشد، تجسم کنید.
به آرامی زیر لب‌تان جمله‌ای که برای‌تان آرامش‌بخش است،‌ مثلا "سخت نگیر"، را تکرار کنید

چطور خشم‌ را مهار کنیم؟

انجمن روانشناسی آمریکا برای افرادی که بیش از حد عصبانی می‌شوند، توصیه‌هایی ذیل را پیشنهاد میکند:
یک نفس عمیق و طولانی بکشید، تا احساس کنید که هوا قفسه سینه‌تان را پر می‌کند.
با انجام ورزش سبک یا تمرینات کششی، یا حرکات ملایم یوگا به خودتان آرامش دهید....
چشم‌های‌تان را ببندید و چیزی را که برای‌تان آرامش‌بخش، لذت‌بخش و خوشایند باشد، تجسم کنید.
به آرامی زیر لب‌تان جمله‌ای که برای‌تان آرامش‌بخش است،‌ مثلا "سخت نگیر"، را تکرار کنید

منبع : صفحه روانشناسی برای همه در فیسبوک

چشم‌های‌تان را ببندید و چیزی را که برای‌تان آرامش‌بخش، لذت‌بخش و خوشایند باشد، تجسم کنید.
به آرامی زیر لب‌تان جمله‌ای که برای‌تان آرامش‌بخش است،‌ مثلا "سخت نگیر"، را تکرار کنید

چطور خشم‌ را مهار کنیم؟

انجمن روانشناسی آمریکا برای افرادی که بیش از حد عصبانی می‌شوند، توصیه‌هایی ذیل را پیشنهاد میکند:
یک نفس عمیق و طولانی بکشید، تا احساس کنید که هوا قفسه سینه‌تان را پر می‌کند.
با انجام ورزش سبک یا تمرینات کششی، یا حرکات ملایم یوگا به خودتان آرامش دهید....
چشم‌های‌تان را ببندید و چیزی را که برای‌تان آرامش‌بخش، لذت‌بخش و خوشایند باشد، تجسم کنید.
به آرامی زیر لب‌تان جمله‌ای که برای‌تان آرامش‌بخش است،‌ مثلا "سخت نگیر"، را تکرار کنید

منبع : صفحه روانشناسی برای همه در فیسبوک

free counters

کد بارش قلب